woensdag 9 november 2011

Wie ben ik?



Hallo allemaal,

Ik ben Marieke Peters, 14 jaar en ik zit op 3 Gymnasium.
Mijn hobby's zijn gitaar spelen en dansen ( modern-jazz ).
Ik ben altijd vrolijk en houd wel van eens flink lachen.
Ook houd ik heel erg van winkelen en heb ik veel te veel sieraden.



Vrienden zijn super belangrijk voor me, zonder hun zou ik niet kunnen leven.



Van kleins af aan ben ik al erg creatief en een gemakkelijke prater.
Ik riep altijd: "later word ik dierenarts!" want alles wat met dieren te maken had, vond ik helemaal geweldig.

Nu ik iets ouder ben, vind ik het super leuk om met media om te gaan.
Foto's maken van de gekste dingen, van alles een filmpje maken, bloggen schrijven :) etc.
Doordat ik al een paar filmpjes heb gemaakt, ben ik in aanmerking gekomen met TEDxYouth.
Dit is allemaal begonnen met mijn filmpjes genaamd 'Bucket list' en 'Happines lamp'.
Nadat mijn gelukskunde leraar 'Theo Wismans' deze filmpjes heeft rondgestuurd op internet, heeft TEDxYouth me gevraagd of ik wil komen spreken op 20 november 2011.
Natuurlijk wilde ik dat!





Ondertussen sta ik al in het zondags nieuws en in het Limburgs dagblad met dit verhaal, én ben ik binnenkort te zien bij het jaar van de vlinder in de nieuwe Nor. Een hele waslijst dus.



Ik hoop dat ik ooit 'een soort van beroemd' zal worden met mijn filmpjes, het begin is er al; TEDxYouth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten